Kiinnostuin tässä internetin ihmeellistä maailmaa selatessani pujontalaudan, neulonta harppu tai Knitting Loom... rakkaalla lapsella kun on monenlaisia nimiä/ sanontoja...

Minun tämä tilaamani pujotinlauta on muovia, piikkejä 36 kpl:ta. Hyvin joustava, josta helppo nostaa silmukka piikin kärjen ylitse violetti vartisella koukku työvälineellä. Mukana tuli myös muovinen neula, jolla voi työn päättää tai yhdistää toiseen kappaleeseen.

Olen tummansinisellä langalla tehnyt erittäin joustavan oloista neulosta, mutta vielä on mietinnässä että tekisinkö siitä minun kauppakassini päällisen?! Hmm... kankainen kauppakassini voisi tehdä neulokselle vuorellisen olemuksensa... hi hi hii...

Tulipa mitä nyt tuosta tahansa, mutta minun täytyisi kyllä käydä kirjastossakin katsastamassa löytyisikö sieltä mahdollisesti pujontalaudalle neulonta ohjeita... ainakin ulkomaalaisia kirjoja olen alustavasti katsastellut netin kautta, mutta vielä pitäisi ihan livenä käydä etsiskelemässä pieniin kätösiin kirjoja, jotta pääsisi tämänkin kudonta tekniikkojen saloihin paremmin käsiksi ja omaksumaan ne!