Niinpä niin...

...Miksi se piti tulla minulle tämä ensimmäinen flunssan poikanen?

- Eilen iltapäivästä nosti kuumeen sinne 38´c tienoille ja tottakai veto kaikesta jäsenestä pois... ei edes käsitöitä jaksanut laitella eteenpäin... tänään oli aamulla taas ihan kuumeeton olotila, mutta nenä valskaa, että saa olla senkin edestä taas jälleen kerran niistelemässä.

Tulipahan kumminkin kerrattua mitenkäs virkaten tulee tehtyä kavennukset, kun pää sanoo montakin kertaa "PUFF" "PUFF"...

Onnekseni tämä nuha ei kumminkaan ole kaikkia perheen jäseniä nurjertanut, mitä nyt vanhimmalla pojalla on myös hieman nuhaa ollutkin jo neljä päivää et tiedä sitten sainko minä tämän nuhan häneltä vai vilustuinko maanantaina, kun polkupyöräilimme kotiin rankka sateessa..

 -No jospa minä tänään saisin käsitöitäni eteenpäin... Ainakin sain tänään postitettua pitkäaikaiselle k-kamulleni villasukat, että lähipäivinä hän tulee saamaan kivan , jossa sukat napottaa... laitoin minä kumminkin tekstiviestillä infoa, että osaa odottaa postia jotta saavuttaa perille... Aikoi minullekin ilmoitella kun paketin on saanut perille! -Kiva-

Sny 2011 ystävällekin mietiskelen tulevaa syksyn ensimmäistä lahjapakettia, että mitä kivaa keksisinkään hänelle... minä olen varmaankin helppo tapaus omalleni salaiselle neuleystävälleni, kun hänelle on niin vapaat kädet laitella pakettiin mitä vain!

Jospa huomenna jo voi mukavia uutisia postata käsityöstäin...  -Sitäpä siis odotellessa, että jotain valmistuisi.