Sitäpä se on ollut... vettä on koko päivän ripsinyt tulemaan ja välillä pieniä pätkiä taukoa pitäenkin. Joko tämä veden tulo sais riittää?!  

Tänään sain kumminkin käytyä kaverin kanssa kirpparilla ja minua todellakin onnisti, kun sain hankittua 4 vuotiaalle pojalleni luistimet ja kypärän.
Pojan ryhmä lähtee luistelemaan ja saapa nähdä kuinka poika tämän luistelu touhun tulee ottamaan... kumminkin poika ihan ensimmäistä kertaa elämässään lähtee kokeilemaan luistelemistakin!
Harmikseni olen juuri silloin töissä ettei pojasta saa taltioitua kuvaa, kun eka kertaa luistimilla... hmm... voisi kyllä kysäistä olisiko mahdollista jos hoitajista joku ottaisi minulle henk.kohtaisesti pojasta kuvaa kun on luistimilla kentällä menossa mukana!
 
Nämä siniset 31 kokoiset luistimet ja KOHO:n kypärän hankkiin pojalleni... minulla ei ole aikaisempaa kokemusta tälläisistä pikaklipsaus luistimista, mutta ajattelin että meneepähän näin ensiluistimista pojalla.
Ainakin katsoin että pehmusteet on kunnolliset ja saanpa sitten kuulla hoitajilta miten tämä pojan ensimmäinen kerta luistimilla meno oikein sujui... ainakin tänä talvena tulee varmasti käytettyy poikaa luistelemassa kun itselläkin on luistimet hankittu jo viimevuonna, mutta nekin sain niin myöhään et kerkesi jää sulaa pois. Heh...
SITTENPÄ SIIHEN LUPAAMAANI REVONTULI HUIVI KUVIIN:
 

 Ohjetta oli hyvin selkeä ja mukava tehdäkin.

  
Rose Mohair vaaleansinistä lankaa käytin ja minulla meni noin kaksi täyttä lankakerää ja kolmannesta lankakerästä noin neljään riviin eli ei kauheasti kumminkaan.
 
Ihanan lämmin ja pehmeää lankaa, mukava kyllä laittaa harteille tuomaan lämpöä. Toisaalta olen haasteeni ottanut vastaan ja saanut haasteen toteutettuakin mukavasti!
Nyt ainakin näitä villasukkia koetan saada tehtyä joita olen aikonut jo ajat sitten mutta sen jälkeen mietitään jälleen jotain uutta hommaa! -Mutta se jääköön arvoitukseksi sitten!! -Heh-