Tänään olen ollut erittäin iloinen sillä mieheni oli ostanut lankaa minulle ja vähän muutakin mitä en pyytänytkään!

Tiedän että minulla on kyllä tällä hetkellä lankaa monenlaista, sekä vielä aloittamattomia projektejakin, mutta niin vain mieheni totesi minulle sitten olkoon nämä myöhästynyt "Ystävänpäivä lahjasi!"

Oi voi... kädet ihan syyhyää jo ja ajatukset pörrää kovasti että mitä näistä alkaisi tekemään... ompelutarvikkeitahan aina tarvitaan ja siitä miehelle iso plussa että oli ihan ylimääräisenä niitä napannut mukaan sekä "Melisa"- neulelankaa 2pkt jossa yhdessä siis 4x50g kerää, n.100m/50g, 4 säikeinen 75%puuvillaa ja 25%viskoosia väri: Roosa.

Toiveeni oli Neulelanka "Saphira" 4x50g paketti n.40m/50g materiaali 100%polyesteriä valkoinen-beige... minulle kun tämä pompula tyylinen lanka on ihan uusituttavuus ja monesti miettinyt että voisin itselle tehdä kaulahuivin siitä... Minun mieheni sitten oli ostanut yhden paketin ihan vitivalkoista neljän kerän sisältämän paketin ja lisäksi toisena pakettina oli yhden neljän kerän sisältämän valkoinen-beige värisen paketin.

Toinen toiveeni oli Neule-/virkkauslankaa 4x50g n.120m/50g 100% puuvilla ja ihan vitivalkoista lankaa... mieheni oli ostanut näitä valkoisia lankoja sitten kaksi pakettia että oli 8kerää lankaa...

No jos jotain positiivistä niin kerrankin sai hankittua tuota pompulalankaa niin pääsen itselleni tekemään huivia!

Taas vaihteeksi vanhin poikani Eetu oli päässyt kameralla kuvaamaan itseään... heh... monesti saan nähdä näitä varpaiden tai käden kuvia kansiosta, kun saan kamerasta siirrettyä kuvia kansioon. Taidankin siis Teillekin näyttää tämän... hieno on pojan jalka!

Tähän halauskuvaan (jonka poika kuvanut telkkarin kautta) toivotan Teille erittäin mukavaa torstaita sekä tulevaa viikonloppua...