Kyllä kyllä näin on päässyt vain tapahtumaan, että sain valmiiksi ainakin työkaverilleni kännykkä pussukan. Työkaverilta tuli toive pyyntö pussukasta joten sitä tänään toteuttelemaan rupesin... mietiskelin millaisen tekisinkään ja nappasin pari puikkoa vain kätösiini sekä langaksi valitsin Novitan Katja lankaa jota vielä puolikeräsen löysinkin, josta ihan riitti mukavasti tähänkin työhöni lankaa!

Tässä kännypussukka takaapäin...

Kännykkäpussukka aukaistuna takaa kuvattuna...

Edestäpäin kännykkä pussukka...

Kännykkä pussukka edestäpäin aukaistuna...

Toinen kutomustyöni on ollut isälleni tekemä villasukka mehtuu saappaisiin ja siinä olen edistynyt ihan mukavalla tavalla, vaikkakin nyt olen katsellut valmistunutta yhtä sukkaa kuvasta että onpas hassun näköinen...

Jotenkin minusta aina tuntuu että miehelle tekemä sukanteko on vielä minulla harjoittelussa, kun niistä tulee aina niin jotenkin hassun näköiset verrattuna omiin sukkiini.

No ainakin jonkin näköiset sukat siis tulossa isälleni, mutta toivottavasti kelpaavat...

Ilmeisesti minulla on viime kertaisesta miestensukka teosta aikaa, mutta eiköhän se tästä kun teko vaiheessa toinen parinen on tulossa. -Heh-

Tonttutytön mekkoa olen nyt vähemmän kutonut, mutta sekin eteenee omaa tahtiinsa...

KIITOKSIA vain kommenteista, joita on mukava lukea... toivottelenpa taas TEILLE hyvää viikonloppua!!