Tänään saan olla kyllä ylpeä itsestäni sillä olen vastannut haasteeseeni ja minun epäröinteihin... varsinkin nämä myssyt ja lakit aina jostain syystä pistää minulle sellaisen haaste vastuksen, että siinä meinaa sormi mennä suuhun.

Hauskinta siinä on vain se, että vaikka minulla olisi kuinkakin ohjeet nenäni alla niin aina pääni surraa mietintää että "Teenkö oikein vai teenkö väärin?!"

Kerkesin lierimyssyä kuvata ennen kuin aloin virkata kukkasta ohjeen mukaisella tavalla, vaikka sitä hieman muutin että tein vain kaksi teräsen kukasta ja haalea keltainen nappi keskelle.

Kuvan laatu on taas semmoista ja tämmöistä, mutta kohtuu selvän kumminkin saa... Lankana siis tuli käytettyä tässä työssäni Red Heart Eco-Cotton Blend 100g~156m ja yksi kokonainen kerä ja toisesta kerästä jonkin verran tuli käytettyä jotain sanoisinko 50-60g...

Täytynee mainita Isot kiitokset http://seijasisko.vuodatus.net/ blogi sivuja, joissa oli Sytomyssy ohjeita! Siellä seikkaillessani huomasin sitten sivulta:

Matleena virkattu lierimyssy : http://lankapirtin.blogspot.com/2011/05/lierimyssyn-ohje.html

ISO KIITOS ja KUMARRUS kuuluu Matleenalle, jonka ohjetta tuli luettua ja yritettyä toteuttaakin, että lopputuloksena on tämä vihreä lierimyssy, joka tulee saamaan varmasti ihanan kodin sukulaiseltamme.

Seuraava projektinani on tämä:

Jonkin verran jo aloittaneenani, mutta varmasti nopsasti valmistuukin sillä olen tekemässä pieniä vanttuita sellaiselle näpsäkkäälle tytön tyllerölle, joka on hyvinkin suloinen persoona kyläillessään tätin tykönä.

Lankana minulla on ANNE, joskus Atelje Margaretha Knittingroom sivuilta tullut tilattua moni värisenä lankoja niinpä nyt tulee toteutettua langasta jotain kivaa. Lanka on 70% superwash ull, 30% polyamid ja 50g~80m.

Saapas nähdä sitten millainen lopputuloksena tämä neulomukseni saa!  Ainakin tulee tehtyä ihan rakkaudella!!